Blomster


Nya köksbordsblomman
 
Då har Tyra en ny bilstol och den känns bra. Hon kommer mycket högre upp och ryms och det är ju bra, hehe.
Vi tog även en sväng förbi OKQ8 och spolade av bilen.. det behövdes verkligen. Jag och Tyra satt och mumsade banan i bilen medan pappa gick an utanför :P

Det går även framåt men min nya mobil :) men att skriva ett sms tar typ 10 minuter vilket är mycket för mig.

Imorgon blir det ev. stan med Mia och Maja alternativt att vi åker till Hörnefors på lördag då grabbarna har lagfest..vi får se! Länge sen man såg dom nu!

Henke är åter hos oss och han berättade nu att han åker hem imorgon, kommer tillbaka två dagar nästa vecka sen är han klar vilket i sin tur betyder att jag kan börja med projekt  Tyras rum :)

Klockan halv 19 har vi bord på Droskan och Henke ska vara hemma med Tyra.. så himla snällt! det var hans idé :) hon känner ju igen honom vid det här laget och sen är vi säkert inte borta längre än 2 timmar.


Nu ska jag skära rutor av mitt bakverk!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt att Tyra nu ryms i sin bilstol, det underlättar ju hehe :) och vilken snäll inneboende ni har som sköter Tyra så fint! väntar på att få smaka av dina "rutor" vad det nu var för nåt :)

2010-04-07 @ 17:05:49
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha jaa så här kan ju vi fortsätta prata :) jag är ledig måndag och tiiiiiisdag :) så då kommer jag gärna nåndag och smakar kaka :)

2010-04-07 @ 20:26:03
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0