Borta bra men hemma bäst!

Då var påsken snart slut och vi är hemma på "fast" mark.
Det var har varit jättemysigt hela helgen och Tyra har verkligen förgyllt våra dagar men sina bus och skratt!
Igår åkte vi till Ytterbodafjärden till mina föräldrar.. där var också min storebror och mormor! Vi åt grillad fläskkarré till middag och det har man verkligen längtat efter för det betyder att det snart är sommar:)

Igårkväll fick jag och Krille ett ryck. Vi lekte som barn i snön :) det resulterade i lite brottning, en snögubbe och en soffa framför pappas grill och jag vet inte hur många gånger min pappa skulle fota oss haha :)

 
 
Byggarna med resultat



Lillfröken i sin nya snygga jacka och mössa hon fått av farmor sin


Kycklinggänget i stugan


Imorse tog vi en promenad till Skeppsvik, d.v.s 8 km från vår stuga :)
jag prövade morsans stavar och dom gjorde susen.
imorgon blir det prommis med Melissa och Lewis!



Tack för denna påsk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0