Bra låt och Sävar!

Rihanna - Russian Roulette
SÅ bra låt!

Har precis kommit hem från en myskväll hos Naima, Henrik och Tristan. Krille och Tyra lämnade jag hemma.
Jag och Naima hade en liten nostalgistund för vi tittade igenom gamla bilder från 2007 till nu och det blev många skratt vill jag lova :)
Imorgon ska vi (jag och Naima) mötas upp på stan och ta en kaffe efter hon har jobbat. En sak jag inte får glömma är att köpa en nagelsax för den vi har är inge bra.

Nu ska Tyra få kvällens andra dos av välling sen ska vi alla sova :)


God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

ush! både du och albin gillar den låten. :)=

2010-04-24 @ 16:22:52
URL: http://jesushitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0