Cykel+barnstol!

Eftersom jag inte äger någon cykel så tänkte jag att eftersom min mamma tycker att hennes cykel går så trögt så testar jag och ser om den duger till mig, så imorgon vi åker och hämtar den :) är så sugen på att cykla runt sjön! Grejen är den att vi har ingen kula på bilen så vi får inte fast någon sån där cykelställning och den ryms säkert inte inne i bilen så Krille får köra hem bilen och jag får helt enkelt cykla hem till Tomtebo :) hoppas jag orkar trampa hela vägen hem :P
Sen ska ju Tyra få plats någonstans också så vi ska fara på Jula och köpa en barnstol till henne + hjälm såklart!


Godkänd och dessutom billig!



Ikväll var Tyra så söt.
Hon satt och lekte på ryamattan medan jag satt i soffan med fötterna på underskivan på soffbordet. Plöstligt så börjar Tyra pilla lite lätt under mina fötterna och gud vad jag skrattade och hon blev huur glad som helst :) gud vad hon skrattade och hon slutade inte kittla mig heller :) man blir så glad!


Förra veckan fick jag hotellcheckar, eftersom man numera har ett sånt där COOP MEDMERA-kort :) det är ju jättebra ju! Ska gå in på Coops hemsida nu och se vilka hotell det gäller.


Hej hej på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0