Full rulle

Inatt hade ju Tyras sin första natt i sitt eget rum. Hon sov som en stock mellan 21-01 då hon vaknade med ett skrik, K gick dit och lyckades söva henne och hon sov kanske en halvtimme till sen tog jag över. Gick runt med henne men hon bara skrek.. mat? ok sen sov hon mellan oss resten av natten. haha det kommer ta tid innan hon sover hela nätter i sitt rum känner jag.

Idag klockan 10 hade vi tid hos mäklaren för att fixa med deklarationen, gick himla smidigt. Sen till banken där jag hade en utbetalning att fixa, sen hem och lämna Tyra och Krille eftersom jag heeeelst handlar på Maxi själv :) lugnt och skönt och nu har vi mat så det kan inte bli bättre.




Tyras sovdel typ :) blir att sätta upp sänghimeln och blomlampan jag köpte på ikea så får hon det riktigt mysigt!
Har inte fått i ordning resten av rummet så ni får ett smakprov här.
Vi är riktigt nöjda :)


Nu ska jag läsa lite skvaller :)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Tack så mkt! Skiiiit snyggt vart det verkligen.. Avis ja bli :P

2010-04-20 @ 15:04:41
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: mia

shit vad snyggt! vad duktig du är! nu blev jag sugen på fixa Majas rum också:-)

2010-04-20 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0