God kväll!

Gud, jag borde sova nu men ett inlägg ska ni allt få ändå!

Åh gud vilken dag vi har haft. Klockan 10 imorse befann vi oss på Hissjövägen (Patrik och svärmor Annica), det blev en dag på stan och det blev lite shopping. Krilles skjorta orkar jag inte fota men Madde ville att jag skulle lägga upp mina nya kläder så jag gör det för din skull ;)


Valborgs outfiten :)

Det blev supergod middag hos Patrik också, stekt kyckling med egen potatissallad a´la Annica och mig ;) riiiiktigt god måste jag säga. När vi kom hem tog jag bilen till Maxi där jag handlade inför fredag... jag har precis rört ihop min supergoda cheesecake (som jag aldrig kan få nog av) som blir efterrätten då.

Imorgon förmiddag blir det promenad med Melissa sen ska jag skjutsa Tyra runt sjön på cykeln.. hon lär ju somna men jag kan ju njuta iaf haha :P


Ni får la ha det så bra så hörs vi :)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Åh det är så kul med bilder tycker jag! Himlarns va snyggt :) Vart ska ni på valborg då? Vet du! Igår fick ja biljetten till Nordic rock ;)

2010-04-29 @ 07:40:50
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: jojjie

Du ås!



jag tänkte fråga om du är sugen på att klippa hår? det blev som bra sisst. :) och rött ska det va åxå! viktigt med sommarfrilla.



då kan jag ju kanske få träffa Tyra, även. :)

2010-04-29 @ 12:30:41
URL: http://jesushitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0