Vår dag!



Vi har satt upp detta i vardagsrummet



Det har busats



Tösen måste alltid ha med sig ankan upp ur plurret


Har bytt lite gardiner också och hittade ett par vita tunna som jag satte i Tyras rum så nu sparar jag in lite pengar på IKEA ;) bra va? Känns faktiskt som den där listan jag gjort blir mindre och mindre men det gör som sagt ingenting, ska iaf bli kul att få åka dit men att gå ensam känns mindre kul men så blir det. Jag ska ju dessutom få åka lastbil dit..  en stor lastbil (tror jag)... det blir ju en upplevelse.


Ikväll ringde det i min mobil, det var Naima...trodde jag. Det jag hör är Tristan som frågar om jag är Tyras mamma och att han vill komma och leka med Tyra eller Tuja som han säger:) så på lördag blir det att bju dom på fika. Tyra är nog roligare att leka med nu också :) än om Tristan mest leker pussleken :)


Älsklingen har precis bjudit på popcorn och jag blev jätte törstig så nu ska jag hämta vatten :)



Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0