Hörnefors och Ikea


I lördags var vi ju i Hörnefors hos Mia och Danne. Kanonmysigt och det gick jättebra att sova över..småtjejerna har inte riktigt förstått att dom ska leka än men dom tittar på varann iaf.. ibland haha :) får hoppas det blir bättre sen när dom blir lite äldre :)
Jag och Mia har då lite planer.. att försöka få våra karlar att inse att man måste ha husvagn..hur mysigt är inte det? :)
Tack för i helgen M och D :) detta gör vi om!




Då var man hemma efter en låååång dag.
Var uppe klockan halv 06 imorse och jag är så slut nu så jag tror att jag går och lägger mig efter detta.
Det gick iaf jättebra att åka lastbil med Jonas :) varenda lastbilschaufför vi mötte, som kände Jonas, såg ju att Jonas hade en tjej med sig i bilen så det var ett evigt ringande och frågande om vem jag var.. men när dom fick svaret att jag var hans brors tjej blev det genast ointressant haha :) så lätt dödar man ett skämt!
Lastbilchaufförer har ju en viss schargong om man säger så :)



Det blev iaf mycket smått och gott från Ikea



 


Soffbord i ek




Badrumshylla



Lite av det Tyra fick


Krille har skruvat ihop allt som skulle skruvas och jag är så nöjd :) Speciellt i badrummet för nu slipper jag ha saker längs golvet.. nu är det lättillgängligt för oss alla!

Tänk att jag ska få prova spackla i veckan.. :) Tyras rum är ju MITT projekt och jag ska göra det bästa jag kan!
Lilla damen somnade på pappas bröst för snart en timme sen och nu sover hon sött i sin säng..tänk sen när jag fixar sänghimmeln till henne med fjärilarna.


Imorgon kommer Jessica hit på fika :) hon kanske har med sig maia men det återstår att se.
det ska iaf bli kul. Var ju tänkt att vi skulle till Naima, Henrik och Tristan imorgon men bilen ska in på service och Tristan har en envis förkylning så vi ska försöka träffas till helgen istället.

Nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi ses snart! utan Maia :) blir ju bra, då får jag allt fika för mig själv!

2010-04-13 @ 08:19:09
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0