Kvällstankar!

Ikväll har vi myst framför teven HELA familjen eftersom myran inte ville somna förrän typ 21-tiden och nu när hon har sovit i 2 ½ timme saknar man henne så man vill bara lägga sig bredvid henne och hålla om henne.

Det är ganska mäktigt hur mycket man förändras när man blir förälder. Alla tankar man har, hur man vill vara som förälder, gör man rätt eller gör man fel i olika situationer, hur ser våra liv ut om 2-4-6-8-10-år?, dagis, skola osv. Skola och sånt känns ju väldigt avlägset men vips så är man där också :) kan inte fatta att Tyra är 8 månader redan!!
Ikväll när vi satt och såg "Solsidan" så skulle ena paret föda sitt första barn.. jag fick sånt lyckorys i kroppen av att bara se lustgasmustycket typ :) Att få föda barn och att det gick så pass smidigt som det gjorde var det mäktigaste jag har uppvelt i hela mitt liv och är så tacksam för att allt gick så bra. Nu sitter man framför datorn på IKEA´s hemsida och tittar på inredning till dotterns egna rum... hade aldrig kunnat föreställa mig att tiden skulle gå så här fort.
Det är när man fått barn man inser hur snabbt tiden går..tycker jag iaf!




Nyfödd


  8 månader

***

 Imorgon ska vi övernatta hos Mia och Berga. Grabbarna har ju lagfest så jag och Mia + barnen ska ha myskväll :)
På söndag lämnar Krille mig och Tyra hos mommo och moffa i stan och är där till måndag eftersom Tyra ska vara hos dom medan jag räller runt på Ikea :) så det så!!

Gonatt gott folk!




Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe ja det går sjukt fort, fasen ja fattar inte hur fort det går, tycker ja nyss låg på bb också som i solsidan igår, sjukt bra det va alltså! Skratta tils ja nästan dog ;) Kram på je

2010-04-10 @ 08:32:53
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Jessica

jaaa. det är helt galet att vara mamma. så är det bara :) fin bild på dig och tyrisen när hon är nyfödd :)

2010-04-10 @ 10:29:22
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0