Nu är vi igång med Tyras rum och det inneb...

Nu är vi igång med Tyras rum och det innebär inte bara massa spackling och damm utan också att min datahörna inte längre finns, så nu bloggar jag via mobilen, helt otroligt!:-) Vi har idag/ikväll spacklat och det ska bli kul att gå in dit imorgon och se hur många bubblor det är men då får vi ta det också:-) inte så mycket annat att göra. Vi ska även köpa färgerna till fondväggen (röd, orange och rosa). Btw så är vårat vardagsrum kaos eftersom alla grejer som stod i Tyras rum numera tar upp all golvyta utom där mattan ligger:-) man måste ju kunna sätta sig i soffan utan att ramla. Hoppas detta projekt inte tar allt för lång tid för jag gillar inte oreda... God natt!


Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag visste inte att du fått barn.



Grattis! 8)

2010-04-15 @ 06:02:27
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0