Pimpeltävling

Idag var det pimpeltävling i byn och det ryktas om att det var ungefär 80 st som deltog. Det var jättemysigt att sitta på skotern men vägen TILL skotern var vääldigt blöt :) det har tinat en del den senaste tiden och det var tur jag lånade riktiga skor av svärmor annars hade jag säkert suttit här och varit sjuk. Jag måste köpa mig en par riktiga kängor till nästa vinter.

Lite bilder från helgen...  

  
Mys med pappa, äter majskrok och räcka ut tungan och klappa händerna!

  
Ser ni sjön? :) man satt helst på skotern kan jag ju säga.





Vad har ni gjort i helgen?


KRAM


Kommentarer
Postat av: madeleine

Åh va mysigt! Ja va också med ett år på den pimpeltävlingen, va dock inte så blött på sjön! Det är så jävla mysigt i mjösjöby alltså! Kramis

2010-04-04 @ 08:36:32
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0