Promenera mera!

Det är så himla skönt att promenera och i förmiddags gjordes det med Melissa och Lewis. Tyra lämnade jag hemma för farfar Tobbe skulle komma förbi. Sören var även med och när jag kom hem hade dom haft kaffe med bulle-kalas :)
När dom åkte vidare mot diverse affärer putsade jag nästan alla fönster, bara Tyras rum kvar men hon sover nu så det passar sig inte att öppna fönstren då.
Jag hittade en Polly påse i skafferiet (hmm HUR har den hamnat där?:P) så jag har gjort choklad-polly muffins.. har aldrig gjort det förrut så det blir spännande och se hur dom smakar.

Det är ju bra att promenera när man bakar så ofta som jag gör ;)


Kommentarer
Postat av: jåjjnathan

hej bullmamma! :D



Det är väl inte precis någon brådska, jag hör av mej nån dag så kan vi ju se!



huvudsaken är att du bjuder på bullar! :D



jag blev mest bara sugen på nytt hår häromdan.



...och bullar! :D

2010-04-29 @ 18:18:57
Postat av: Ås

hehe klart jojje ska få bullar!!

vi kan ju höras av nästa vecka

2010-04-29 @ 19:14:20
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/
Postat av: jojj!

ah vi siktar på det!



var så sliten sisst du skulle bju på kaffe men i veckan så yeah.



vi hörs då!

2010-04-29 @ 22:25:00
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Pollymuffins låter riktigt gott :)

2010-04-30 @ 10:04:51
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0