S7500i

Imorse skulle jag promenera med Melissa men vi missuppfattade mötesplatsen totalt så vi virrade runt här på Tomtebo i en halvtimme innan vi äntligen hittade varandra, haha. Vi gick till Ålidhem och handlade gott bröd till soppan jag bjöd på till lunch.



Idag införskaffade jag en sån här mobil fast en vit..
känner att det kommer att ta ett tag innan jag lär mig allt
men det brukar lösa sig :)


Ikväll har vi varit hos Jonte på kalas. Tyra fick mumsa
på majskrokar och hon lämnade fina spår efter sig ;)
Tänkte att hon skulle få bada när vi kom hem men hon somnade såklart i bilen
så vi får ta ett morgonbad imorgon.
Krille är ju klar med elektrikerutbildningen nu så imorgon ska han köra runt
till el-företag och höra sig för om lärlingsplats.. hoppas hoppas det löser sig snabbt!!

Imorgon funderar jag på att ha en bakdag.. nu har jag alla ingredienser till allt jag vill baka.. kanon ju :)


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0