Tjockt!

Idag har det varit mycket :) vaknade halv 7 av en ålandes dotter i sängen så det var bara att koka kaffe och ha morgonmys med HELA familjen. Vid 10 for Krille med min pappa och fixade med våra sommardäck så då jag kunde städa (som jag tidigare skrev) i lugn och ro.
Sen kom Jessica :) så KUL! Vi fikade bullar och kärleksmums och surrade på. Vi planerade att jag och Annica ska komma ut till henne någon solig varm dag framöver och det låter ju kanoners!!


Eftersom bullarna tog slut idag så slängde jag ihop två plåtar i eftermiddags :) hehe man börjar ju kunna det där receptet utantill - INTE bra! Men vad gör man inte för sina gäster? :P

Imorgon börjar mitt "nya liv" igen.. har kommit på vilket stråk jag kan ta här ute vad det gäller promenaderna man måste börja med igen :) tänkte gå längs sjön sen ta av vid "Kinabron" sen kommer man väl upp vid nydalahöjd eller är jag helt ute och cyklar nu? (Rätta mig gärna om jag har fel och HELST innan jag hinner starta imorgonbitti så det inte blir helt galet) sen följer jag kolbäcksvägen tillbaka hem.. tror det kan bli en bra sväng.. vi börjar så iaf :) Jag får INTE glömma vattenflaskan!


Jag har även bokat biljetter till Nordic Rock den 29 maj så vi hoppas att farmor och farfar fortfarande kan passa Tyra då :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

tack själv för idag, skön pratstund :) vi får boka in dejt snart!

2010-04-13 @ 20:53:08
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: madeleine

Fy fan va kul åsa! Då lär vi ses, för ja ska också dit den 29.e maj!! Weeeo!

2010-04-14 @ 08:08:21
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Annica

Trevligt att man får vara med på planerna! ;)

2010-04-14 @ 09:29:24
URL: http://albinobambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0