Uppställning!

Igår var vi och grillade hos Naima, Henrik och Tristan. Det var huuur gott som helst, vi grillade även majskolvar och jag och Naima åt oss typ mätta på det innan vi ens smakat på köttet men såklart så rymdes det också, det var ju grillat ;)
Tristan är så förtjust i Tyra så han blir helt till sig. Han säger hela tiden att hon är så fin och söt och att hon är hans tjej och ingen annans. Det gulligaste var ändå när Tyra låg och mös i Krilles famn och jag satte mig brevid och sa: har du mysigt lilla gosan? Tristan fnissade och sa "gosan?" "Tyra-gosan" :) sen fick hon heta det resten av kvällen. Han satt även och lekte i vardagsrummet medan Naima gjorde i ordning salladen och jag matade Tyra vid kökbordet då han kom helst spontant och kramade henne :) Synd att jag glömde kameran bara......


Det hände en grej. En stor grej som gjorde mig rörd. När vi satt och drack kaffe lite senare placerade jag Tyra sittande på golvet brevid mig men där skulle hon INTE sitta.. hon ställde sig upp med hjälp av bordet, HELT SJÄLV! Jag fick en bild i huvudet då jag plockar bort alla finsaker ooch barnsäkrar allt :)






Gosan läser bok


Leker med pappas gamla leksakselefant

Nu ska vi ta och väcka pappa för vi måste ut och göra massa ärenden!
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: fredrik

Det kom en tid då alla stolar här hemma fick ligga ner på grund av klätterrisk. 8)

2010-04-18 @ 11:54:34
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: jöjj

ändå tjocka kinder! :D



jag längtar som tusan tills nästa gång jag får träffa alla er igen, du, najm, barn, kristoffer, henrik och vad ni alla heter!



grill!

2010-04-18 @ 13:57:32
Postat av: Anonym

beslutsam!

2010-04-18 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0