Vi hittade bron!

Jag har ju varit lite kluven över var "Kinabron" är på Nydalasjön och idag hittade vi den :)
Det blev en promenad på en timme drygt, perfect!



Jag har fått för mig att den var mycket längre men här är den :)

  
Vi stannade till vid en grillplats och gav T lite gottis :)

Jag kände under promenaden att mina skor börjar ha gjort sitt så undra om man ska åka till Stadium nu och köpa sig ett par riktiga promenadskor.. såg på tv att det var skor till bra pris nu!
Passa på!!

K har träning ikväll så det blir att se Håkans Bar med myran istället :) det programmet är ju hur kul som helst.
Klockan 20:00 på kanal 5 ikväll.. det får ni inte missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0