Oslo-resan :)

Vi har haft så himla KUL!





Så här vacker utsikt hade man hos Agge. Hon bor i det finare området Nordstrand!



På torsdag blev det shopping, iaf för Naima :) jag hittade bara några små söta hårspännen och snoddar till Tyra. Jag blir alltid så snål när jag reser.. men det är ju bara bra :)



Jag och Naima posar utanför Matildas lägenhet :)


och Agge och Naima på en bild!

På kvällen bjöd Matilda på jättegod lax-pasta. Rocker-Stina kom förbi och det blev mååånga skratt till många goda minnen :)




På fredag tog jag, Naima och Agge trikken till Karl Johan där vi gick på Nationalmuseum och Munchmuseet..


... här har vi slottet :)



På kvällen blev det fest :)






Tack för underbara dagar tjejer!



Tänk att ikväll när jag kom hem ställde jag mig och bakade vaniljbullar till Tyras kalas på tisdag. Imorgon ska jag och Tyra till maxi och handla ännu mer ingredienser till fler bakverk :) det ska bli så kul!

Nu ska jag sova i min underbara säng :)



Kommentarer
Postat av: madeleine

Halloj! Ser ut och hörs som du haft jätte kul!

Fasen så skönt för dig att få göra nått helt själv! Hoppas ni får ett mysigt kalas på tisdag! Tänk ett helt år har gått nu... Poff sa det! Kramas

2010-08-02 @ 03:44:32
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Tack för fina bilder, fick bara muntliga historierna av Agge (nåja, censurerat till viss del antar jag)..

2010-08-03 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0