2 årskalas för Albin och nyårsförberedelser...

I förmiddags ringde jag först och bokade tid för borttagning av mina stygn på magen.
9:00 på måndags it is!
Sen tog jag bilen och åkte till Barnens Hus där jag hittade Albins födelsedagspresent, plastmat, till hans kök han fått av sina föräldrar!

Vidare till mina föräldrar där jag hämta en till planka (Tristan måste också ha en imorgon såklart) eftersom vi ska äta PLANKSTEK imorgon :) aaah så gott!
Handlade och for hem. På med klänningen på lilla damen och vi for iväg på kalas!!

 
Albin öppnar presenter

 
Maja och Tyra


Tyra, Jessica, Annica och Maia!
Tyra älskade keyboarden!!

Det var fullt hus där men som ni ser på bilden satt vi i köket och kunde där prata i lugn och ro :)
Tusen tack för gott fika!

Jag har gjort cheesecaken till imorgon, bästa efterrätten ju. De står i frysen så t.o.m. luktar gott!
Krille är på hemvändarmatch i Hörnefors ikväll så jag och myran är ensamma, det blir en tidig kväll känner jag!

Ne nu ska pyjamasen på lilla damen på!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tack för att ni kom! Supertrevligt!:)

2010-12-30 @ 21:39:01
URL: http://albinobambino.blogg.se/
Postat av: mia

du ska då frestas med allt! plankstek och nu cheesecake!;-) ha en supermysig nyår! Så får vi se till att hitta iallafall nån dag under nästa år;-)

2010-12-30 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0