30-årsfest och lucia i Mjösjöby!

Tjenixen på dig!

Nu har vi landat hemma i lägenheten efter en långhelg i Mjösjöby.
I åkte dit redan i torsdags och med oss hade vi Kinect (tv-spel).


Tips!

Fredag
Robert fyllde 30 år och det firades med goda pajer, tårtor och lite fest!




Tyra roade sig med sina nya hårsnoddar


Ja må du leva, Robert!




Tyra kramades med Harry

Vi hade Idol-finalen i bakgrunden och jag tycker att Jay är duktig men jag höll faktiskt på Minnah! Det kommer säkert gå bra för henne ändå :) Lite avis på Jessica också som var och såg allt live! hihi

Lördag
Igår fick Tyra se sitt första luciatåg

f




Smakar första lussekatten


Kenneth, Tobbe och Annica!


Erica, Annica och suddig Tyra!


Luciatåget ;)

Efter sången och fikat gick vi hem och såg postkodsmiljonären och Så mycket bättre!
Jag, Krille och Jonte spelade bowling (kinect) till sena timmen, mycket kul är det som sagt.

Söndag










Nu
Vi har precis kommit hem från mina föräldrar som bjöd på middag!
Ny vecka imorgon och mkt står på agendan!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0