Alltid bra med en hjälpreda!

Imorse delade Tyra ut posten:


Sen diskade hon bort efter mig:


Det känns skönt att ha gjort klart middagen, caesarsallad. Nu väntar vi bara på att klockan ska bli tre då gästerna kommer. Efter middagen blir det tävling i Kínect :)
Tyra sitter helt fängslad vid "Drömmarnas trädgård" på svtB-kanalen. Hon har helt glömt bort sin clementin :) hon som älskar clementiner.

Igår satt jag och googlade på page-frisyrer och hittade min nya frisyr. Jag vet ej vem tjejen är på bilden men jag hoppas att det inte gör ngt att jag lägger upp den.. himla fin och enkel frisyr!! Vad tycks?



Trevlig fredag på er :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja det dära va jävulskt snyggt! Skulle passa dig upperligt! :D

2010-12-19 @ 18:06:02
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Eva

Kör på den frisyren..skitsnyggt!!

2010-12-19 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0