Ändå en bra jul!

Jag tycker personligen det är skönt att ha få stå över julmaten i år.
En till sak som är bra att vi har inge julgodis hemma som man vanligen brukar proppa i sig tills man mår illa!

Jag är så nöjd ändå :)

TACK  Tobbe, Annica, Patrik, Robert och Jonas för alla fina julklappar, stora som små!
TACK Mamma och pappa för alla fina julklappar, stora som små och för att ni tog hand om Tyra medan jag låg på sjukhuset och Krille satt med mig.
TACK alla andra för alla kommentarer angående operationen, det värmer!

♥♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Oj! Har missat totalt att du opat dig! :/ Va skönt att allting gick bra för dig! God fortsättning! :)

2010-12-28 @ 07:46:35
URL: http://albinobambino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0