Blindtarmsoperation!

Så kan jag sammanfatta min jul 2010!
Åkte in till akuten på julaftonsförmiddagen med fruktansvärda magsmärtor. Kräktes och grät av smärta. Efter 9 timmars spekulerande om det rörde sig om gallan eller blindtarmen fick jag äntligen opereras.
Tack gode gud!
Fick komma hem igår och det är skönt. Ska lägga om mitt operationssår varannan dag och den 3/1 ska jag till vårdcentralen och få bort stygnen.

Igår kom min familj och vi åt middag. Gud vad hungrig jag var...mums, mammas goda baconinlindade kycklingfiléer fyllda med lite soltorkade tomater med potatisgratäng till. Sjukhusmat är tamme tusan det äckligaste som finns!! I torsdags var sist jag fick ett riktigt mål med mat. Några Rollo har slingit ner, lite julmust, mängder med vatten.. inte mkt att leva på det inte.
Vi öppnade iaf mina + resten av Krille och Tyras julklappar igår. Är väldigt nöjd så tack så mycket ni er alla ♥

Tyra fick en gunghäst som gnäggar och viftar på svansen, kläder, leksaker, docksäng, docka, söta små tofflor, moccasiner till förskolan (redan vuxit ur sina första par), hoppa-hage matta m.m ♥

Vi ligger fortfarande kvar i sängen och ser slutet på filmen vi såg igår, 2012!

Dags att ta lunchmedicinen.. tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men fy vad hemskt sätt att fira jul på! Spysjukan var klart trevligare ;) Skönt att höra att det gick bra iaf, och det kommer fler jular! Kram

2010-12-28 @ 09:32:40
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0