Börjar med en bild!!


God jul eller? :)


Idag har jag varit ute och ränt som ett tok. Tänkte köpa bingolotter på Coop, smart idé? nää! När jag kom in på parkeringen var det SMOCKAT med bilar (såklart). Konstaterade snabbt att det knappast var lönt att åka runt där och jaga parkeringsruta med massa julstressade människor så jag beslöt mig för att åka vidare. Hur lätt var det att ta sig ut därifrån då? Det tog säkert en kvart innan jag och andra bilister med hjälp av "kugghjulsprincipen" tog oss ut.
Jag for även förbi min pappa som ville bli klippt och det blev han. Jag fick kaffe och macka sen gick jag ner på stan och tacklades med människor. Det verkar som ALLA är ledig så här före jul! Jag fick då tag i bingolotter och min kväll imorgon är räddad!!! :)
När jag kom hem hade mina svärföräldrar varit här och gosat med Tyra och lämnat julklappar. Herregud det blev ju fullt under granen :) trodde aldrig att det skulle bli så många i år! Tusen tack!


Jonte och jag ska spela Kinect nu och invänta Krille som är på träning.
Tyra somnade nyss och jag tycker att hon kan pröva "sova hela natten metoden" inatt :)


Imorgon blir det roligt för Tyra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0