Det var inte igår man träffade Bing!

I förmiddags kom våra lunchgäster Naima, Henrik, Tristan och Grim! Vi åt körvstroganoff och ris, gott gott! Jag blev så mätt så jag nästan mådde illa.. kan bero på att jag inte ätit så mkt de senaste dagarna.
Tyra och Tristan lekte överallt och det syntes efteråt :) eller så är det jag som är pedant? :)
Tyra blev till slut trött så Krille la henne och jag åkte iväg med resterande mot Carlshem där Henrik lämnade av oss andra, vi skulle nämligen hälsa på Bing. Bing är en tjej som egentligen heter Karin (Rubing) och gick i Naimas gymnasieklass. Vi var ett litet gäng förut som hängde; jag, Naima, Matilda, Stina och Bing. Alla utom jag och Naima har flyttat till annan ort så vi ses inte så himla ofta. Det var iaf himla kul att träffas men tanke på att det var fleera år sen sist.



 
Bing och Grim!


Jag och Tyra sitter nu vid köksbordet och försöker komma på en smarrig efterrätt till nyår!






Tyra står för anteckningen... hon antecknar något som kommer bli så hiskeligt
 gott!!!


 
Nu åkte Krille på träning och jag ska lägga myran!
Imorgon blir det nya äventyr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0