Ego-dag!

Idag har jag klippt mig och det behövdes. Frisörskan tog säkert 5 cm på längden + lite uppklippt och jag är så nöjd. Hon "älskade min hårfärg för den passade så bra med min hudton i ansiktet", haha ja dom kan då få till de dom där töserna.
Att klippa page, som jag tidigare var inne på, är inte lika aktuellt. Jag har de senaste dagar haft "bra hårdagar" och då vill man ju inte klippa bort håret man sparat under 2 års tid. Nu har jag iaf mer volym på skallen och det känns så fresch!!

Kameran är på laddning så ni får att vänta med en bild till imorgon...

Imorgon ska vi till Naima och äta lunch och baka pepparkakor.
Det blir mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!:) Det är hur coolt som helst tycker jag! Hoppas vi kan se nånting så det inte är så målningt bara, men jag ska ställa klockan och hålla utkik:) Tack detsamma, hoppas ni får en bra och lugn och skön jul Kram

2010-12-20 @ 22:56:29
Postat av: Frida

:)

2010-12-20 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0