En stadstur!

Idag tog jag bussen ner till stan. Bussen är ju kanon måste jag säga. Bara att betala, sätta sig och vips är man framme, skönt :) Nu är nästan alla julklappar är nu fixade, känns bra.
Tyra har myst hemma med sin pappa hela dagen, hon är så snuvig lilla tjoppan.

Då ska vi se om jag hittar några bilder att lägga upp, jo tänka sig :)


Blodpudding och rivna morötter. Nästan allt gick ner!


Myris igårkväll :)

Krille är hos tandläkaren i Hörnefors. Jag och Tyra hade tänkt följa med fast då hänga hos Bergsdorf´s men eftersom vi är lite snuviga och ont i halsen stannade vi hemma. Helt galet vilket oflyt vi har!! Vet inte hur många gånger vi fått avboka träffar pga olika anledningar.


Från en sak till en annan så kan jag ju säga att Tyras hår växer och växer. Nu kan jag sätta upp en svans bak på hennes huvud med hjälp av två hårspännen.. hon blir så himla fin!! :)


Resultatet!! Gulligt va? :)


Usch, jag har så ont i huvudet.. det blir en kväll i soffan!!
Hejdåe!!

Kommentarer
Postat av: Tant Naima

Ja, verkligen supergulligt! Tänk när hon har så pass långt hår att det går att gör två flätor =) Ser fram emot att träffa er imorgon! Kram!

2010-12-14 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0