Igår och idag!

Igår:




Ni skulle ha hört småungarna när dom badade, Tristan sprutade vatten på Tyra och guuud vilka härliga skratt det lockade fram :)


Tyra, Krille och Grim!


Sovande liten Grim!

Naima älskade caesarsalladen, som alla andra också gör? hon ville ha receptet t.o.m. :)
Vi testade på bowlingen på Kinect men det ska man nog hellre spela när barnen lagt sig för dom gick framför tv´n och kameran så det gick nästan inte att spela utan att det avbröts. Kul var det iaf.
Vi (jag och Naima) tog oss en kopp glögg, det är ju så himla gott. Hoppas Krille lär sig att dricka det snart :)

Idag:

Vi åkte ner på stan i snövädret. Men vad gör oväder när man ändå är inne på butikerna? :)
Det blev några julklappar till och Tyra vägrade ju såklart sova för hon ville ju kik hon också :)
Vi gick till mina föräldrar och fikade go´fika.
Krille gjorde kvällens middag och det var skönt för jag håller på i tvättstugan ikväll.. ja jag vet det är lördagkväll men det gör inget, jag sköter tvätten per automatik numera.


Mys hos oss. Skruttans ljuslykta står på bordet och granen lyser så fint.
Robinsonfinalen i bakgrunden :)

Imorgon ska vi fira min mamma men som egentligen fyller år på måndag!
Middag och firande hos dom sounds nice!

trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0