Mjösjöby + mina föräldrar!

I lördags åkte min lilla familj + mina föräldrar till Mjösjöby. Vi åt god mat och man kan summera hela kvällen med ett ord, Thailand. Som jag skrivit tidigare ska våra föräldrar dit och dom visade varandra vilka hotell dom skulle bo på osv medan jag och Krille satt och suckade av avundsjuka :) nä men åk ni, d ä lugnt!!
Till min förvåning tog jag inte en enda bild från kvällen!??!!??

Tyra har haft feber lite till och från sen igår men nu verkar den hålla sig nere. Vi gissar på tänder för hon är och grejar med småfingrarna i munnen och äta vill hon inte. Hon lever mest på yoghurt, frukt och välling.

Hon var så söt ikväll. Hon såg ett par pussas på tv´n och då tog hon snabbt ut nappen ur munnen och gav mig en blöt puss på munnen :) go hjärtat!


Nu säger Tyra: Titta hÄÄÄ (titta här) hela tiden :) hon surrar heeeela tiden!


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: tant naima

gud vad söt hon är! jag vill också ha en puss! (kanske inte en så blöt men...)

2010-12-06 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0