Nu händer det grejer!

Värst vad alla (två st) skaffar syskon till sina barn nu :) grattis till er!

Fredag idag och jag har tvättstugan i skrivande stund. Kokar ägg och ska även öppna makrillburken, götta!
Igår färgade jag håret till kastanj, känns verkligen som jag. Det ljusa håret gjorde mig ruinerad och gav mitt hår onödigt slitage. Sen är det alltid kul att göra om sig.



Imorse när jag lämnade skruttan på förskolan skulle dom julpyssla, precis som jag sa till henne när vi gick hemifrån, så när jag klätt av henne ytterkläderna gick hon direkt till pysselrummet utan att ens titta på mig :) fick säga hejdå till fröken istället :)


Åååh Mia och Daniel åker till Egypten idag.. behöver jag säga att jag är avis? nej :) akta er för hajarna nu bara!!


Hejs!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe ja nu händer det grejjer!! Ja måste ju ta åt mej av syskongrejjen du skrev! (Tack) Vad hände för grejjer för er då? Snyggt vart det i håret som ja alltid tycker. kram på je

2010-12-03 @ 12:33:38
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hehe ja det kan man väl säga, men inte trodde ja det skulle ta 2månader bara! Man behöv bara titt på en kallsning nu för tin ;)

2010-12-03 @ 13:05:36
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0