Om pappa får bestämma


"att, tå te"- säger Tyra när hon räknar
När pappa väljer kläder blir det Iron Maiden.

Imorse klev JAG upp kl 07. Tyra fick välling och Krille snarkade på. Vi måste vända på dygnet nu för det är gååår bara inte. Tyra somnade om och Krille vaknade helt plötsligt och klev upp, haha inte lätt att hålla koll på familjemedlemmarna här inte :)
Jag hade hoppats få se den röda månen nu på morgonen men det är så molnigt, synd!

Vi har inget kaffe hemma = mina ögon är väldigt små :)
jag lär slänga mig över Naimas kaffebryggare när vi kommer dit :)


Kommentarer
Postat av: madeleine

Usch kaffe i tanken gör bara så ja kräks! Hehe Blir sånna T-shirts om A får välja också!

2010-12-21 @ 11:39:35
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0