Strömpilen!

I förmiddags kom Naima och Grim till oss och drack morgonkaffe. Sen packade vi + Tyra och Krille in oss i bilarna och åkte till Strömpilen och köpte fler julklappar. Tyra och Krille gick själva och hittade en stor klapp till mig :).
Vi passade även på att handla på Maxi och efter det blev vi så sugna på varmkorv. Tyra tyckte det var så gott med kokt korv och Festis.

Jag köpte två mindre hårklämmor till mig själv för mitt hår slits nå vansinnigt av hårsnoddar. Tips tips till dig som inte vill få tunt hår ;) Jag tappade grymt mycket hår när jag ammade Tyra och märker att jag fortfarande tappar men min frisör sa att: Tips, hårklämmor istället för hårsnoddar. Hårstråna går så lätt av när man ska "dra åt" snodden i håret hela tiden. Jag måste vara snäll med mitt hår. Det är så tunt som det är och jag vill verkligen ha långt hår. Men fy tusan vad sugen jag blir på att klippa mig kort ibland :P men när ska man bli nöjd? Nej, just det! Aldrig!


Lilla skruttan sover sen en timme tillbaka så jag ska passa på att bada och plocka ögonbrynen. Fick tips av Naima på ögonbrynssmink idag, ögonbrynsfix.



Kommentarer
Postat av: Naimis

Har du provat? You love it?

2010-12-16 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0