Ute i drivorna

Hej hej!

Idag har vi varit ute på gården och busat i snön, eller iaf Krille och Tyra.
Jag kan inte leka så mycket utan jag fotade dom (som vanligt) :)


Tyra hade pappa som skrana :P




Tyra skulle då bestämt gunga, men när vi visade att det inte gick ville hon genast upp...


Det är roligt än fast man inte ser något :)


Efter bus i snön åkte vi till Maxi och handlade. OJ vad folk!! Höll inte på oss att få en parkering.
Väl inne plockade vi på oss det vi behövde + det vi ska bjuda Sävargänget på till lunch imorgon.

Jag har inte så stor aptit kan jag säga så dagens middag blir potatissallad och rostbiff! GOTT!

Nu ska jag läsa igenom en väldigt viktig, lärorik, spännande och intressant tidning (not) och dricka ut min(a) snygga mugg(ar) jag fick i julklapp! Filippa K :)



Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0