Drömmar!



Jag och Tyra tog en promenad på eftermiddagen och gick bort mot det fina villaområdet här på Tomtebo. -Helt sjukt vilka snygga hus!! om jag ska uttrycka mig rätt. Tyra var så nyfiken så jag fick göra om vagnen till sittvagn + att hon skulle sitta så hon såg framåt :) helt lyrisk. På vägen hem började det regna så jag såg ut som en blöt hund medan Tyra satt kungligt under regnskyddet i vagnen och tro mig att hon skrattade gott åt mig :)

Jag har gjort lasagne till middag och snart kommer karln hem.



Tyra hittade en liten näsa och det var tydligen väldigt kul :)





Kommentarer
Postat av: bea.

heheh, tack så mycket!

var lite orolig att ja inte skulle klara det för dom har ju ändrat reglerna så att moppekortet nästan är som ett riktigt körkort. Endast 30% klarar det, så känner mig lättad att ja klara det :D

2010-07-01 @ 20:04:40
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/
Postat av: bea.

sv; nae det är ju sant! Nu kan man ju som det mesta!! Hoppas vi ses snart, ni borde komma hit :)

2010-07-01 @ 22:09:30
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/
Postat av: bea.

ja det låter bra!! :)

2010-07-02 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0