Fixar och dona innan resan



Tjena!

Snart bär det av.. eller rättare sagt imorgonbitti klockan 10 går planet till stockholm :) det pirrar i magen och vi är så förväntansfulla. Vi måste dock sitt apå Arlanda i 4 timmar men det blir att ta med kortlek och ett glatt humör så går timmarna förhoppningsvis fort.

Igår hade jag och Naima bakdag inför våra barns födelsedagar (nästa tisdag). Vi tänkte att det är lika bra att baka tillsammans och ha den delen gjord för vi kommer hem på söndag och Naima jobbar ju på måndag och tisdag så hon skulle inte få tid till sånt. Vi bakade iaf snoddas, chokladbollar och muffins sen blir det att göra gräddtårtan sen :) kanoners ju! Undra vilken tårta det blir? :)
Efter bakandet igår tog vi bilen ner på stan och fixade lite presenter och väskor sen åkte vi hem till henne i Sävar där vi gjorde god tacotårta sen sova jag över. Vi satt uppe till 02:30 och surrade om livet  och klockan 05 höll jag bokstavligt talat på att skita på mig. Vilket åskväder!!!!! det lät som det stod ngn med en plåt och skakade fram ett sånt där smällande ljud.. jag hade hjärtklappning kan jag säga. så kraftiga smällar har jag aldrig hört förut och blixtrar och dunder.. det höll i sig ett bra tag också men jag lyckades somna om! Tristan kom iaf och väckte mig vid halv 10 :) då var det dags att kliva upp och äta frukost.

Jag fick skjuts hem (våran bil är på verkstan) och nu har jag haft tvättstugan i tre timmar så rena kläder ska packas i väskan, jag har dammsugit och torkat alla golv, ska nu kolla upp priser och boka 1-års fotografering av Tyra och såklart hitta den finaste bilden av henne till VK till hennes födelsedag.. det blir inte lätt.. hur många bilder har vi? flera tusen känns det som :)

Ha en trevlig vecka nu för det ska jag :)




Kommentarer
Postat av: Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 @ 15:18:59
URL: http://idiotenstankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0