Flottur och Luleå


Tyra tar disken..


Tyras fräsiga foppatofflor :)


Igårkväll blev det en sväng med flotten och...


..där fick Tyra välling och...


.. en hel varmkorv :)


Tyras tremänning Erik fick upp en gädda på 3,5 kilo :)


Vi fick njuta av vacker solnedgång också :)


Nu är iaf jag och Krille hemma i stan. Tyra fick stanna kvar hos farmor och farfar :) det kommer gå jättebra det vet jag men jag saknar henne som ett tok och det har bara gått några timmar. Men det ska iaf bli skönt att få resa bort ett par dagar.. bo på hotell och mysa :) verkar bli kanonväder också! Blir att åka tillbaka till myran på söndag sen Åsele-marknaden på måndag :)


Idag guidade Krille mig genom bygdegården i Mjösjöby så nu har jag sett den omtalade biljetten till spelningen som Return hade där för många många år sedan (Return är ett hårdrocksband från Norge som vi lyssnar på), ni vet såna där gamla läsklådor, cigarettpaket från säkert 60-talet. Det var iaf grymt stort.

Jag har då precis duschat och ska gå ner i tvättstugan snart.. krille har somnat i soffan efter den goda pizzan vi åt till middag. Jag ska packa om väskorna och ta fram bokningsnumret till hotellet :) VIKTIGT!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

Hej Åsa! Vad fina bilder du har lagt ut! Och vad stor Tyra har blivit! verkligen en fin liten tjej!



Kram

2010-07-17 @ 02:00:18
URL: http://aussieanna.blogg.se/
Postat av: jäjj

haha!



Tyra såg lite missnöjd ut, över varmkorven. :)

2010-07-18 @ 02:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0