Hemma igen!

Nu är vi åter igen hemma från Mjösjöby och att packa upp allt tar minst en timme och självklart är tvättstugan bokad igen.. tycker det går så himla smidigt där :)
Vi har märkt att Tyra "straffar" oss lite sen vi kom hem från Luleå.. att lägga henne tar för mig hur lång tid som helst och det är vi inte vad vid, så hennes dygns rytm är smått rubbad men så blir det på sommaren och man flyger och far som vi gör :) Det kommer då ordna sig sen när vi får in de rätta rutinerna här hemma igen. OM vi får det? ;P


Varsågod Rose :)


Ja, hur ser då dagarna ut framöver? På lördag åker Krille och Tyra tillbaka till byn och är där till nästa söndag så  jag är ensam här hemma till onsdag då jag och Naima åker till OSLO.. åh vad jag har längtat efter min Matilda och det ska bli så kul!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hittar du till mej imorgon? =)

2010-07-22 @ 14:20:46
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: jöjj

Du måste hälsa matild' från fjär'(il)



:)

2010-07-23 @ 02:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0