Hola!


Jag har nu invigt tvättstugan och det går bara bra. Eller? Det första jag märker när jag kommer in i själva "hallen" av tvättstugan är att jag hör att maskinerna är i full gång. Vad irriterade!! På maskinerna står det att det är 21 minuter kvar.. går upp till lägenheten igen, lagom glad och går ner igen efter 25 minuter i hopp om att träffa den som har tagit min tid.
Ingen var där när jag kom och står där och kikar en stund då det kommer en äldre dam med håret uppsatt i en sån där gammal knut.. jag hade inte hjärta att säga ngt för hon blev så bedrövad över att hon hade bokat fel ..hon trodde det var den 7:e idag.. Maskinerna hann då bli klara medan vi surrade och jag var "snäll" och lät henne torka sitt i tumlaren och torkskåpet tills mitt var klart i maskinerna.. då var jag väl gullig? :) haha det var iaf vad hon sa till mig när hon gick hem igen ;)

Jag har börjat packa bilen och snart bär det av. Men först kommer svärmor Annica och hennes väninna Mary på besök.. Mary ska hem till sthlm senare idag men ville så gärna träffa Tyra (sist hon träffade Tyra var på BB) så det blir kul :)

Ska även hämta ut min "super" mobil som har varit på service... hoppas den fungerar bättre nu.


På lördag kommer Eva, Daniel och Leona och hälsar på oss i byn.. det blir trevligt :)


Tjing tjong!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja äntligen ses vi..det blir inte så ofta, men trevligt blir det!

2010-07-07 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0