Luleåtrippen!

Nu är vi tillbaka i Mjösjöby efter en jättekul helg i Luleå och här kommer lite bilder :)

Fredag

Krille körde såklart :)

 

Riktigt snyggt badrum :)

 

Stooor maffig säng :)

 


Vi gick ut på stan...

 

Två riktiga busfrön :) Louie och Kate.

Ser ni läppglanset Kate har i handen? Hon släppte det BARA när hon skulle sova :)

 

Kate och jag gjorde fiskgryta med potatis och det skulle vara MYCKET salt,, salt salt och åter salt :)

 

Emma bjöd mig på ett glas rött

 

Vi satt och gjorde Emma sällskap på altanen medan hon grillade och här verkar Henrik vilja visa upp sina muskler :P

 

 

Vi spelade kubb. Jag, Emma och Kate mot Krille och Henrik.. såklart vann vi tjejer varenda match :)

 

 

Lördag

Vi

 

Utsikten från hotellfönstret

 

Båten/bryggan vi åt middagen på

 

Jag och Emma

 

Henrik och Krille

 

Tack Henrik och Emma för en superrolig helg :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0