Min lilla älskling och Trädgården med livespelning!


Igår hade vi morgonmys på balkongen :)


Igårkväll tog jag bussen ner på stan för att möta upp Naima och hennes arbetskollegor för lite öl och lekar (sa Naima iaf). Det var inga lekar utan alla fick uppgifter man skulle utföra någongång under kvällen. Jag t.ex fick namnet Agata, skulle utbilda mig till börsmäklare i iran och min favorit låt var nån som jag inte ens kunde så det blev inte mkt nynnande av den kan jag ju säga. Tror att alla var rätt peppade till en början men när vi väl kom till Tärdgården tror jag alla fick annat att tänka på för jag märkte då inte att någon gjorde sin uppgift :P

Jag tycker att det var otroligt kul att träffa alla gamla rockersvänner :) var dålig på att fota men här kommer några bilder.



Jag var otroligt dålig på att dokumentera kvällen men ni ser ju hur glad jag var iaf ;)

 

Mamma saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0