Rosa såklart!

Tyra fyller ju 1 år nästa tisdag.. oj vad tiden gått fort.

Har googlat på lite olika tårtor och dessa hittade jag:





 

Vissa är ju enklare än andra men om jag kunde skulle jag göra någon av dom :) Tycker alla är riktigt fina, men vi får se vad jag lyckas baka ihop och att ni vill komma och fira Tyra med oss.

Imorgon kommer Naima hit för vi ska baka småkakor till kalasen (hennes Tristan fyller år på samma dag som Tyra). Eftersom vi åker till Oslo och kommer hem på söndag så känns det skönt att ha gjort bort lite bakning iaf.. då beöver jag bara göra tårtan på tisdagmorgon :)

ÅÅÅÅH vad jag saknar Tyra och Krille!


Kommentarer
Postat av: jäjjö

alla dom där tårtorna såg så jävla goda ut!



:D

2010-07-25 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0