Senaste dagarna



Kort sammanfattning i bilder :)





Friggen igår..idag har den även plåttak :)


En byggare som är på hugget..


Morfar och Tyra leker korvförsäljning :)


Vackra natur




Tristan (med sin mamma såklart) kom förbi och var med på invigningen av Tyras pool, dock utan vatten för det blåste så mycket :)




En geting som jag hann fånga på bild :)


När efterrätten är slut och man inte är mätt kan man ju alltid slicka upp det sista från locket :)


Gräsligt fint tycker jag ;)


Här är den LILLA sandstranden i viken bredvid :)


Nu är vi iaf hemma och imorgonbitti har jag bokat tvättstugan (för första gången) för vi måste ha rena kläder när vi åker till Mjösjöby och kläderna hinner inte torka till vi ska åka. Anledningen till att jag inte bokat tvättstugan tidigare är att jag tycker inte det är så fräscht att tvätta sina kläder där någon okänd har tvättat innan.. man vet ju inte vilka baselusker dom har men ja, nångång måste ju bli den första och det får bli imorgon :)  det är ju väldigt praktiskt att vara där för då är ju allt tort och så under en och samma dag.. jaa jag ska tvätta så det skvittrar om det imorgon.. det blir säkert bra. :)

Vi stannar i Mjösjöby till nästa torsdag då vi lämnar Tyra där medan vi åker hem och packar för en helg i Luleå och där är vi fredag till söndag. Vi ska bo på hotell och ha det så himla mysigt.
Vi hoppas på soool :) men FY vad jag kommer sakna myran samtidigt som det är bra att lära henne att vara utan oss + sova borta osv.. jag vet att det kommer gå kanonbra :)


Puss och kram
syns på stan
eller i Mjösjöby ;)







Kommentarer
Postat av: jöj

allt såg tip-top ut. utom giiitingngngn.... tur det var glas emellan!



livsfarliga!



:)

2010-07-07 @ 03:27:54
Postat av: jessica

ni har fullt upp ser jag! :)

hihi, perfekt att inviga en pool utan vatten :)

2010-07-07 @ 09:00:44
URL: http://jessicalundholm.blogg.se/
Postat av: jessica

men det är skönt att ha fullt upp ibland, om man vet att det lugnar ned sig sen :)

jag har sem from 19 juli och fyra veckor framåt :D lycka!

2010-07-07 @ 10:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0