Skeppsvik!

Ikväll bjöd mina föräldrar mig, Krille och Tyra på grillbuffé på Skeppsvik´s Herrgård!
Very nice I say :)


Påväg..













Vi skulle titta på fåren men dom hade nog gått och lagt sig så det fick bli en liten gruppbild istället :)



Tyra tyckte det var spännande att se några småpojkar stå och fiska :)


Ni skulle ha sett Tyra ikväll.. helt otroligt vilken nöjd tjej vi har. Under hela middagen satt hon helt lugnt och åt sin mat (okej, blev matad) och tittade nyfiket på alla som fick förbi :) Det var även ett band som spelade där och hon skulle promt ut på gården och dansa till dom.. och som hon sjöng också :)




Imorgon åker min familj tillbaka till Mjösjöby medan morsan (jag) ska ut med Naima och hennes arbetskollergor.. det blir Trädgården och se Shotgun Justice :)


Gonatt kära vänner!



Kommentarer
Postat av: jöjj

SHIT! den där sissta bilden blev jag på allvar rädd för.



Annars ser ni ut att må bra, tjocka kinder och allt!



:)

2010-07-24 @ 04:15:44
Postat av: Malin

Absolut! Tror de blir hos Mille då, hon måste bara bestämma vilken dag :)

2010-07-24 @ 12:38:28
URL: http://aboutmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0