Söndag i Mjösjöby!



Myran badar
i sjön för första gången!


Idag var det nog varmaste dagens hittills och se hur vackert det glittrar på sjön :)


Vid lunchtid kom Fredrik (en kille som läste el med Krille)hans tjej Nina och deras två barn Linnéa 2 år och Moa 5 veckor :) det blev kaffe med go fika till och efter det blev det lite metning på bryggan vid sjön.


Fredrik och Krille


Nina och lilla Linnéa :)


Tyra och Linnéa badar


Tyra och Krille utanför gammelfarmor hus



Idag har det verkligen varit kanonväder...jag har bränt mig ganska mycket och lär ju kännas nu när jag ska gå och lägga mig. Tyra har badat jätte mycket idag så hon lär ju sova hela natten *peppar peppar ta i trä*.
Jag, Krille och Putte och Tyra (såklart) hade besök av Kicki och hennes kompis tidigare ikväll och vi ser nu Pearl Harbor men Putte har somnat för han såg inte texten (haha) och jag håller verkligen på att somna nu känner jag så Krille är den enda pigga varelsen i denna stuga kan jag ju säga.
Imorgon är det måndag och vi hoppas på sol så Tyra får bada mer.. hon ÄLSKAR verkligen att bada. Hon verkar inte bangen för något kan jag ju säga :) hon åker fyrhjuling, traktor, flotte och släpvagn utan ett enda ljud förutom skratt då :) och det är så roligt att se henne så himla glad.


Gonatt på er gott folk!



Kommentarer
Postat av: Eva

Men vad hände med poolen, fortfarande 13 grader? :)

2010-07-12 @ 02:41:21
Postat av: Åsa

Nee, den var uppe i 20 igår men det kändes ändå svinkallt :)

2010-07-12 @ 09:45:17
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Det blir inget Luleå, i alla fall inte denna månad. Jag och Hugo åker nog upp i augusti månad när mange har börjat jobba.

När kommer ni hem?

2010-07-12 @ 20:47:30
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0