Tisdag!

Inatt har jag sovit jättehårt så det känns inte som jag har sovit alls. Har en förmåga att sova jättehårt när det är ostadigt väder (det regnade och åskade lite i morse) så mina ögon känns svullna :S
Jag och myran var och surrade lite med Inger och Ingemar i deras husbuss för en stund sen och Tyra tyckte att det var så mysigt där inne... hoppas jag iaf för jag håller ju på att få Krille att fatta att vi måste skaffa husvagn senare :P Nu skrattar säkert mina föräldrar när dom läser det här för jag ha*ade ju att vara ute med dom i våran husvagn, iaf i tonåren men nu har man växt upp :)


Så ser det ut just nu :)

 

Myskorvarna!

 

 


Kommentarer
Postat av: madeleine

Jämarns va det byggs! Kommer bli skit bra det dära! Hur är läget annars då? kramis från oss

2010-07-13 @ 22:56:54
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0