Underbar dag!


I förmiddags åkte jag Patrik och Mattias till Bjurholm för lite shopping. Eftersom det byggs en altan till lillstugan så ville vi ha en invigning så Putte tog fram ett recept på jättegod lasagne och jag tillredde dom och det blev succé.. alla blev mätta, vilken tur ;)
Tyra har åkt fyrhjuling med sin pappa idag och hon skrattade hela tiden :) hon är så himla glad och nöjd hela tiden.

Jag skulle precis ladda in bilder med batterierna i den dog så jag ger er bilder imorgon istället :)

Nu sitter jag iaf ensam i lillstugan och myran sover.. Krille, Putte, Ingemar och Mattias tog båten och fiskade vilket jag och Krille ska göra någon dag framöver.. meta ska vi göra för det är så himla mysigt!


Gonatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0