Underbara värme!

Det må vara riktigt hett ute men jag älskar det...jag har bränt mig en del på ryggen vill jag lova.
I förmiddags tog jag och Krille en sväng till Bjurholm för lite handling. Myran stannade hos farmor och badade sen på eftermiddagen blev en sväng med trehjulingen (eldriven såklart) :) hon kunde både gasa och tuta samtidigt :)


Farbror Putte bjuder på saft


Mitt busiga lilla smultron :)

 

Underbara utsikten från stugan :)



Ikväll har det varit full fulle uppe i svärmor och svärfars hus för nu är ytterväggarna på utbyggnaden på plats.. glömde såklart kameran i lillstugan så några bilder blev det inte men det kommer bli kanon :) Tyra fick se farfar köra traktor och hon pekade och vinkade så glatt :) hon blir så hiiimla glad när hon ser traktorerna, fyrhjulingen och jaa.. hon vinkar till alla bilar som förbi :) gla skiten!

Imorgon blir det fortsatt solning och gå-träning med Tyra för hon börjar bli tung att bära runt på :P 10 kg kärlek :)


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ev. fika hos mej nästa onsdag klockan två.

Kan ni komma då?

2010-07-13 @ 12:21:42
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0