Äntligen!


Känns väldigt skönt att slippa ha ett stort skrivbord med klumpdator i sovrummet vill jag lova. Och med det vill jag berätta att vi nu har monterat ihop mitt skrivbord och ställt upp det på vinden. Min stationära dator ska mina föräldrar få ta över för jag har fått Krilles lilla minidator :) 
Nu är sovrummet ett fridfullt rum :)


Tyra hjälpte som vanligt till att sortera eller "sortera" rättare sagt :)


Gullis med hårspänne :)

Imorse klev vi upp i rätt tid, klockan 8, åt frukost och dagen var igång. Har förberett smörgåstårtan till imorgon och putsat föntren med supermaskinen. Det behövdes för regnet som var för några dagar sen gjorde så massa pollen från björkarna fastnade på fönstren och det blev rena klistret, men nu är dom rena igen.
Efter lunch var Melissa peppad på promenad så det blev en liten sån sen kaffe hos henne.

Nu kom Jonte på besök.. bäst att vara social :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Goddagens!

Vore kul att ses innan midsommar. Tror du att det hinns med en fika kanske måndag eller tisdag? Vi kan komma hem till dej ;D

Puss puss

2010-06-17 @ 11:10:35
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0