En blåsig stadstur

Idag cyklade vi ner till stan och det blåste vill jag lova. Vi klädde oss för lite så jag hoppas att vi inte blir förkylda igen, allra minst Tyra. Väl nere på stan mötte vi upp Anna (min kompis som bott i Olso ett tag och har flyttat hem) och åt lunch på Starz.. jättegod grönsakssoppa med bröd med olivpesto på :) mums!
Vi gick även förbi Lilla Mirakel som nu har 50% rabatt på allt. Hittade ett sött linne, en tröja och en barbapapa-byxa.. allt för 125 spänn.. kanon kurs ju! :)
Tyra somnade tillslut i vagnen och vi gick upp till min pappa och drack kaffe och väntade på att Tyra skulle vakna så hon fick i sig lite mat innan vi satte oss på cyklarna och trampade hemåt.

Jag har prövat min morsdagspresent ikväll, så himla BRA och jag är så nöjd. Mina föräldrar är så ivriga på att få låna den också :) klart dom ska få göra det.


Jag är rätt nöjd just nu för både Krille och Patrik är hos kompisar och Tyra sover.. då passar jag på att mysa till Desperate Housewives på stor-tv´n :) skönt att vara ensam en stund.




Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0