En natt!

Inatt vaknade jag klockan 01 av att Tyra kräktes i sin säng. Jag tog upp henne och bytte pyjamas och allt blött i sängen. La tillbaka henne och hon somnade om, jag likaså. Men det slutade inte.. jag gick upp säkert fem gånger och av att jag hörde henne hulka.. stackars liten. Tillslut la jag henne i våran säng med en stor dubbelvikt handduk under henne och då sov vi i 5 timmar i sträck. På morgonen kräktes hon även upp vällingen så idag blev det en lugn dag. Hon har mest sovit och har då fått behålla allt jag fått i henne så det var säkert inte ngt isittande om man säger så. Efter jag rensade ur klädkammaren (igen) blev jag smått illamående så jag tog Tyra och bäddade ner oss i storsängen i tre timmar :) det behövdes. Vi är piggare nu och snart ska hon sova igen :)
Hon har då fått världens renaste säng att lägga sig i ikväll så hon lär sova som en prinsessa :) Jag tvättade allt utom själva skumgummimadrassen :P det går ju inte.


Lillsessan


Kommentarer
Postat av: Eva

Men stackars liten. Det är inte kul när de är sjuka, helst inte kräksjuka! Hoppas hon kryar på sig! Leona har öroninflammation, men på bättringsvägen efter lite penicillin. Kram

2010-06-23 @ 22:11:03
Postat av: Emma

Å stackare Tyra! Fy för kräksjuka, det är min mardröm! Kate hade också då hon var sådär liten, hon spydde, åt rivet äpple, drack vatten, lekte exakt 30 minuter och spydde igen, så höll hon på från 16 till 22, sen var det över! Tacka gudarna för det och madrasser kan man bada i badkaret med tvättmedel! Trust me ;)

2010-06-23 @ 22:33:58
Postat av: madde

Glad midsommar Åsa med familj! kram från oss <3

2010-06-25 @ 07:22:59
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Linda

Glad midsommar! Vi syns snart igen. Kramar från Linda, Magnus och Hugo

2010-06-25 @ 09:38:02
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0