Fixat

Tyra slog upp sina små ögon klockan 9 imose. Hon har inte sovit så bra inatt...vaknat titt som tätt och till slut la jag henne mellan oss och då sov hon lite bättre,  men både jag och Krille är lite slitna idag men tur det är fredag och snart helg :) då får vi ta igen oss.
Jag har fixat alla papper till Tyras dagis och det känns riktigt bra. Jag vet att hon kommer klara det galant för det är nästan fyra månader bort och det hinner hända mycket innan dess :)
Jag och Tyra har då renbäddat på morgonen, tvättat, gått igenom massa papper osv. Fick min lilla dator rensad igår så nu är den som ny :) jag är jättenöjd. Har ändrat tema/färger osv så nu är den MIN :) min min min. (tack älskling)


Ikväll är det middag och mys i Sävar som gäller.. Krille surrade om att jag skulle hämta honom från firmafesten eftersom han inte trodde att kvällen skulle bli så lång (hehe) men allt beror på Tyra och när hon vill hem :) det är som hon som bestämmer.



Det regnar ute.. fy så tråkigt


Meeen ha en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0